Marinka home - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Marja Terburg - WaarBenJij.nu Marinka home - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Marja Terburg - WaarBenJij.nu

Marinka home

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

10 Maart 2016 | Nederland, Uitgeest

De tijd gaat weer snel, ik zit hier al weer 10 dagen, en het bevalt weer prima in Marinka Home, het is weer erg gezellig met de kinderen en ze waren heel blij om me weer te zien.
Er komen het hele jaar door vrijwilligers maar toch de derde keer dan kennen ze je wel en vliegen om je nek, ik kom nu net van mijn werk 8 uur begonnen, en om negen uur in een lange rij lopend naar de school met de kleintjes 20 minuten door het drukke verkeer, een aanslag op je longen hier, stof en nog eens stof met die hitte blijft het behoorlijk in de lucht hangen.je zou zeggen wat doe je daar NEPAL pakt je of het pakt je niet.
Gisteren met een stel grotere meiden even lekker iets weten eten en drinken, en dan praat je even heel gezellig met ze en ze spreken goed Engels, erg gezellig.
De eerste film hebben we ook al achter de rug, de aller nieuwste Nepal movie, met klein en groot naar de film, voor de kleintjes vond ik het heavy veel vechten in de film maar dat vinden ze hier fantastisch .
Zondag en maandag vrij, en als het zo heet blijft liggen we in het zwembad bij een sjiek hotel.
Liefs marja

  • 11 Maart 2016 - 11:06

    Lida Van Loo:

    lieve Mar, geniet lekker in het zwembad. Met het chloor spoel je je longen weer lekker schoon.
    liefs Lida

  • 12 Maart 2016 - 11:45

    Jos En Donald:

    Hoi mar, worden die grijze haren toch weer wat blonder in dat zwembad, alhoewel je toch donker hoort te zijn. Liefs Jos en Donald (nog steeds in een warmer Serpa, we missen je).

  • 12 Maart 2016 - 12:36

    Marja Terburg:

    Ik mis jullie ook, ondanks het mindere weer, een leuke tijd gehad,
    Liefs marja

  • 12 Maart 2016 - 19:48

    Finn:

    Hoi oma Didy,
    Ik mis je. Ik ben vandaag naar de jumbo gelopen aan het handje en een stukje aan de wagen. Zonder stoppen. En in huis loop ik nu de hele benedenverdieping door, los!!!
    Xxx Finn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Kathmandu

Vrijwilliger in het Kindertehuis Marinka Home

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2016

Zaterdag

10 Maart 2016

Marinka home

01 Maart 2016

Kathmandu

10 Februari 2016

Uitgeest
Marja

Vrijwilligers werk Marinka Home, Kathmandu

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2098

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 16 Mei 2016

Kathmandu

Landen bezocht: