Kathmandu - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Marja Terburg - WaarBenJij.nu Kathmandu - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Marja Terburg - WaarBenJij.nu

Kathmandu

Blijf op de hoogte en volg Marja

01 Maart 2016 | Nederland, Uitgeest

He he, ik ben er, ik heb op 20minuten na de vlucht in Amsterdam gehaald, ging om 2 uur weg uit Uitgeest, alles stond vast bij de wijken tunnel, via Krommenie, via Assendelft, via de sluizen we konden geen kant op, drie uur over gedaan om op Schiphol te komen, rennen rennen, uiteindelijk net gehaald.
De stress is uit mijn lijf, de eerste rijsthap zit er in, en de rum cola.
Telefoon geregeld, het een en ander ingeslagen voor op de kamer, het avontuur kan weer beginnen.
Marja

  • 01 Maart 2016 - 09:17

    Diana:

    Hoi Mar, wel gelezen in de krant dat er een ongeluk gebeurt was maar nooit bij stil gestaan dat dat voor jouw oponthoud zou zorgen, de velsertunnel was natuurlijk ook dicht.
    Je hebt het gelukkig gehaald. Groetjes Diana

  • 01 Maart 2016 - 13:32

    Anneke :

    Jeetje Mar wat n gestress dan woon je zo dichtbij Schiphol ....... Maar alles toch nog goed gekomen voortaan maar met de trein

  • 01 Maart 2016 - 14:03

    Fred:

    Hoi Marja,
    Was al een avontuur opzich.
    Maar je bent er en hebt al weer rijst met R & C geconsumeerd.
    Zo hou je het wel vol.
    Morgen om 8 uur oppassen op mijnheer Finn
    Ik ga maar vroeg naar bed voor ik mij verslaap.

  • 01 Maart 2016 - 15:37

    Gonny Tuijtel:

    Hoi Marja, gelukkig gehaald!!! Ik kwam rond 14.00 uur uit Velserbroek en werd een paar keer ingehaald door ambulances. Ik zag dat er op de andere weg geen doorkomen meer aan was, realiseerde me pas later dat jij die tijd naar Schiphol ging. Gelukkig ben je om 14.00 uur vertrokken en niet om 14.30 uur wat je zei want anders "was je de sjaak geweest".
    Nu weer in je "bekende" doen daar, ze zullen wel erg blij zijn om jou weer te zien en omgekeerd natuurlijk. Ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Lieve groetjes Gonny

  • 01 Maart 2016 - 21:50

    Gerda:

    Hoi Marja, leuk om je verhalen weer te volgen...

  • 02 Maart 2016 - 10:34

    Marieke:

    Hoi Mar,
    fijn dat je weer veilig aangekomen bent daar. En nu weer aan de bak!
    Ik ga nog even wat aan je overmaken, was ik vergeten,sufffff.
    Mar zet hem op en ook lekker genieten, hoor.
    Kus, Marieke

  • 04 Maart 2016 - 09:05

    Gerdien:

    Wat een gestress om weg te komen maar fijn dat het allemaal goed gekomen is en dat je weer veilig geland bent in Nepal. Geniet van de indrukken en vooral van de kinderen :-) en hou ons op de hoogte........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Kathmandu

Vrijwilliger in het Kindertehuis Marinka Home

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2016

Zaterdag

10 Maart 2016

Marinka home

01 Maart 2016

Kathmandu

10 Februari 2016

Uitgeest
Marja

Vrijwilligers werk Marinka Home, Kathmandu

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2095

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 16 Mei 2016

Kathmandu

Landen bezocht: